Page Icons

 photo home_zps2afae606.png  photo mail_zps53be01f0.png

16.9.14

The 20 things tag!

Thanks so much, Lauren, from 'Loving our Creator' for tagging me :)  I will do my best to answer the questions!  

Question 1: How tall are you?  I think I am somewhere around 5'3"
Question 2: Do you have a hidden talent? If so, what?   First of all, I hardly have any talent, so a  hidden one would be pretty crazy! Haha!!  Well maybe I just have not realized one yet :)
Question 3: What’s your biggest blog-related pet peeve?  When my internet is not working and I can't save or publish a post, also not being able to figure out what to title posts is a huge problem for me :P
Question 4: What’s your biggest non-blog related pet peeve?  Ummmm probably when people mess with my stuff or when people don't reply to emails or texts.
Question 5: What’s your favorite song?  I have a looong list... but if you must know, my top few One Direction faves are the following:  Strong, Diana, Happily, Moments, Little Things, Over Again... My gosh, I could go on!!!  But also I really like Independence Day and Heartbreak Girl by 5 seconds of Summer.  Those songs are my faves :) 
Question 6: What’s your favorite Etsy shop that isn't yours?  I actually have never bought anything off of Etsy XP
Question 7: What’s your favorite way to spend your free time when you’re alone? Alone?  Ummm write and listen to music!  And I love to bake when no one is around too.
Question 8: What’s your favorite junk food?  Candy. Candy. Candy.  OH AND CUPCAKES!!! haha :)
Question 9: Do you have a pet or pets? If so, what kind and what are their names?  Yep, I have a black lab\border collie and his name is Storm :)
Question 10: What are your number one favorite nonfiction and fiction books? Non Fiction... Hmmm well actually one of my favorite absolutely no fiction books is Bethany Hamilton's autobiography! My fave fiction has to be Christy Miller series.  Since I don't count fiction as sci-fi, etc.  
Question 11: What’s your favorite beauty product?  Well I don't use\allowed to use much anyways.  But I do wear eyeshadow and from the few compliments I have received, I'd say I do a pretty good job, haha!  And if EOS counts then, that too.  
Question 12: When were you last embarrassed? What happened?  Me? Embarrassed?   I honestly cannot remember... I try not to get into that kind of situation :)
Question 13: If you could only drink one beverage (besides water) for the rest of your life, what would it be?  Orange juice!!!  I would say chocolate milk but IDK if I would last...
Question 14: What’s your favorite movie?  Currently, probably The Winter Soldier and then the One Direction movie 'This is Us' is like, beyond my favorite! Haha!  Also the timeless movie, 'The Parent trap'!
Question 15: What were you in high school: prom queen, nerd, cheerleader, jock, valedictorian, band geek, loner, artist, prep?  I'm not done with highschool!!! And I'm homeschooled!  Homeschoolers usually don't get labels.... haha  but if I must choose... Somewhere in between jock and band geek! Maybe with a hint of cheerleader attitude... haha
Question 16: If you could live anywhere in the world, where would you live?  Where I am now or... WAIT I KNOW!!!!!  ONE DIRECTION'S TOUR BUS! AH-HA!!  Okay... thats too far... how about... England... haha
Question 17: PC or Mac?  PC
Question 18: Last romantic gesture from a crush, date, boy/girlfriend, spouse?  Ha!  You wish!  
Question 19: Favorite celebrity?  What.... favorite... Ummmm... Niall Horan and Harry Styles and Louis Tomlinson and Liam Payne and Zayn Malik. And then theres 5 seconds of summer.... but I think 5 celebrities is enough...
Question 20: What blogger do you secretly want be best friends with?  Why does it have to be a secret?  Bethan :)   



I nominate:  Bethan
and Kat  



xxLizzie

5 comments:

  1. You like the Christy Miller series as well? I am trying to get my cousin to read them (she's in 8th grade!)! I just loved them so much, and that is most definetely my dream youth group!
    Have you read the newest book Robin Jones Gunn came out with that is part of the Married Years of Christy's life? I really want to read it, but haven't had time to order it yet!
    Have a wonderful rest of the week, and thanks for answering the questions! :)
    -Lauren

    ReplyDelete
    Replies
    1. The title of the new book is called "Forever With You"!
      -Lauren

      Delete
  2. Hahaha I enjoyed reading this post! Such witty responses:)
    You have a beautiful blog, I love it!
    June<3
    The Journeys' of my beating heart

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha! Thanks so much! You have a great blog

      Delete
  3. Awww, thank you so much Lizzie! I want to be best friends with you too. ;) I'll do this as soon as I can!

    xoxo,
    Bethan

    ReplyDelete

Thanks for commenting! Come visit again soon. Please follow and share my blog! The more followers the merrier ;)